• دوشنبه،01 مرداد 1397
  • ورود
 
       
      • وظایف مدیریت بازاریابی و بهره بهرداری

        وظایف مدیریت بازاریابی و بهره بهرداری

        هدایت و بکارگیری روشهای نوین جهت فروش محصولات تولیدی از محل اوراق مشارکت و پروژه های مشارکتی
        سازماندهی و مدیریت مالی بر منابع و سرمایه های غیر نقدی شهرداری و گردش فعال و مولد آنها
        برنامه ریزی به منظور جذب منابع مردمی و دولتی در قالب اوراق مشارکت و صکوک و تسهیلات بانکی و اعتبارات دولتی برای تسریع در انجام پروژه های توسعه شهری
        راه اندازی و مدیریت و استفاده از ظرفیت تالارهای بورس برای گردش شفاف سرمایه های غیر نقدی شهرداری با استفاده از توان بخش خصوصی
         

        تعداد بازدید :3067
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر: