• بخشهای خبری
      •  
        منبع خبر :
        تعداد بازدید: 53
        کد: 140654
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
        معاون اقتصادی شهرداری مشهد مقدس تاکید کرد:

        ماموریت روابط عمومی برای ترغیب فعالان اقتصادی جهت سرمایه‌گذاری در مشهد

        تنظیم ارتباطات و تعامل درون و برون سازمانی بویژه با رسانه‌ها، فعال نمودن کلیه ابزارهای تبلیغی، رسانه‌ای، اطلاع رسانی و اطلاع یابی در جهت نمود یافتن تغییر نگاه بوجود آمده در شهرداری مخصوصا در سطح ملی و بین‌المللی از مهمترین وظایف مدیر جدید روابط این معاونت خواهد بود
        معاون اقتصادی شهرداری مشهد مقدس تاکید کرد: ماموریت روابط عمومی برای ترغیب فعالان اقتصادی جهت سرمایه‌گذاری در مشهد

        معاون اقتصادی شهرداری مشهد مقدس گفت: روابط عمومی این معاونت ماموریت دارد تا فعالان اقتصادی را برای سرمایه‌گذاری در شهر مشهد ترغیب نماید.
        به گزارش روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد مقدس، رضا خواجه نائینی در مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری اظهار داشت: تغییر مدیریتی در سیستم‌های اداری، موضوعی‌است که هر چند وقت یکبار برای همه شاغلان و مدیران در این سیستم‌ها اتفاق می‌افتد و اجتناب ناپذیر است.
        وی افزود: امیدواریم مدیر جدید روابط عمومی بتواند با تغییر و تحول در سیستم، موجب ایجاد پویایی در روابط عمومی معاونت اقتصادی گردد؛ روش‌های جدید و تجربیات جدید را بکار گیرند تا رشد مجموعه را شاهد باشیم.
        معاون اقتصادی شهرداری مشهد مقدس ادامه داد: تنظیم ارتباطات و تعامل درون و برون سازمانی بویژه با رسانه‌ها، فعال نمودن کلیه ابزارهای تبلیغی، رسانه‌ای، اطلاع رسانی و اطلاع یابی در جهت نمود یافتن تغییر نگاه بوجود آمده در شهرداری مخصوصا در سطح ملی و بین‌المللی از مهمترین وظایف مدیر جدید روابط این معاونت خواهد بود.
        خواجه نائینی همچنین بر برنامه‌ریزی جهت روحیه، رفاه و شادابی کارکنان و خانواده آنها در حوزه معاونت و جلب مشارکت عمومی در مناسبت‌ها توسط مدیریت روابط عمومی در دوره جدید تاکید کرد.
        وی خاطرنشان ساخت: آموزش هدفمند و انگیزه بخش به پرسنل شاغل در محیط‌های پرتردد داخل و خارج آن که با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی، به هر نحو که به طور مستقیم ارتباط دارند جهت ترغیب آنها به سرمایه‌گذاری در مشهد و معرفی به شهرداری نیز از دیگر ماموریت‌های مدیر روابط عمومی این معاونت در 4 سال آینده خواهد بود.
        معاون اقتصادی شهرداری مشهد مقدس اضافه کرد: خانم حصاری از روزهای اولیه ره‌اندازی معاونت اقتصادی در شهرداری مشهد، در روابط عمومی این معاونت حضور داشتند، این روابط عمومی را راه‌اندازی کردند، گسترش داده و شناساندند و قطعا در دوران مدیریت وی کارهای خوبی در این مجموعه انجام شده است.
        خواجه‌نائینی تصریح کرد: آقای ضیائی نیز در عرصه رسانه استان شناخته شده و مورد توجه می‌باشد. در کارگروه رسانه استانداری عضو بوده و تقریبا با تمام رسانه‌های استان ارتباط دارند.

        تعداد بازدید: 53
        ارزیابی
        ارزیابی این مورد:
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر