• بخشهای خبری
      •  
        منبع خبر :
        تعداد بازدید: 43
        کد: 140651
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
        عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکید کرد؛

        اهمیت انعکاس اخبار مدیریت شهری در بازگرداندن امید به قلب مردم مشهد

        باید اخبار شهرداری و مدیریت شهری در کوتاه‌ترین زمان، باکیفیت‌ترین خبر را روابط عمومی‌ها به دست مردم برسانند تا مردم در جریان نحوه خدمت‌رسانی مدیریت شهری در طول این 4 سال قرار بگیرند تا ما بتوانیم اعتماد و امید از دست رفته مردم را به عنوان حلقه مفقوده، بازیابیم.
        عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکید کرد؛ اهمیت انعکاس اخبار مدیریت شهری در بازگرداندن امید به قلب مردم مشهد

        عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: انعکاس اخبار مدیریت شهری نقش مهمی در بازگرداندن امید به قلب مردم مشهد دارد.
        به گزارش روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد مقدس، امیر شهلا در مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری بیان کرد: در این روزهایی که ما در مجموعه شهرداری مشهد فعالیت می‌کنیم حوزه انعکاس اخبار و اطلاعات و پوشش رسانه‌ای عملکرد، شاید از هر زمان دیگری از اهمیت و اعتبار بیشتری برخوردار باشد.
        وی افزود: از این حیث که حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت سال جاری و رای معناداری که به لیست امید در این روز داده شد، نشان‌دهنده حضور و وجود شاخص امید در قلوب و دل افکار عمومی بود که آنها همچنان منتظر ایجاد تغییر در نحوه مدیریت شهر و انعکاس نحوه خدمات‌رسانی مدیریت شهری خودشان هستند.
        عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: امید یک سرمایه اجتماعی، نه برای اصلاح طلبان بلکه برای شهر مشهد است. هر کسی در شهر مشهد زندگی می‌کند همچنان نسبت به آینده این شهر و تغییر روش‌ها و نگرش‌ها در اداره امور شهر دارای امید است و این امید یک سرمایه اجتماعی برای نظام جمهوری اسلامی و شهر مشهد و ساختار اداری آن می‌باشد.
        شهلا خاطرنشان کرد: پاسداشت این سرمایه اجتماعی یکی از وظایفی است که همه ما امروز در مقابل آن مسئول هستیم چه آنهایی که تفکر اصلاح‌طلبی را قبول دارند و چه آنهایی که این تفکر را قبول ندارند اما به طبع از رای مردم موظف هستند 4 سال با این ادبیات و گفتمان خودشان را همراه بکنند تا به این سرمایه اجتماعی لطمه نخورد.
        وی تاکید کرد: لطمه به امید، لطمه به جریان اصلاح طلبی نیست، لطمه به چهارچوب‌های ارتباطی مردم و حاکمیت در شهر مشهد است لذا همه باید تلاش کنند تا این سرمایه اجتماعی را آسیب نبیند و بر میزان آن نیز بیفزاییم.
        عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بیان کرد: مهم‌ترین حوزه‌ای که می‌تواند به پاسداشت این سرمایه اجتماعی کمک کند انعکاس رفتارها، برخوردها و عملکردهایی است که در این 4 سال انجام می‌شود.
        شهلا گفت: شهرداری، رسانه فراگیر عمومی و اجتماعی ندارد که بتواند در کثری از ثانیه اخبار را به سمع و نظر قاطبه مردم شهر برساند لذا روابط عمومی‌ها نقش بسیار شایسته و تعیین کننده‌ای را در انعکاس بی‌کم و کاست این رخدادها دارد که نباید قلو آمیز و نباید کمتر از حد موجود انعکاس داده شوند.
        وی افزود: باید اخبار شهرداری و مدیریت شهری در کوتاه‌ترین زمان، باکیفیت‌ترین خبر را روابط عمومی‌ها به دست مردم برسانند تا مردم در جریان نحوه خدمت‌رسانی مدیریت شهری در طول این 4 سال قرار بگیرند تا ما بتوانیم اعتماد و امید از دست رفته مردم را به عنوان حلقه مفقوده، بازیابیم.
        عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهار کرد: ما نتوانسته‌ایم علی‌رغم این همه هزینه و سرمایه و فضایی که برای کار در شهر مشهد وجود داشته است، این اعتماد را بین مردم و شهرداری حفظ کنیم و مردم را نسبت به عملکرد مدیریت شهری موافق نگه داریم.
        شهلا افزود: این معاونت قلب مجموعه شهرداری مشهد است زیرا ما امید زیادی به تراکم فروشی در این 4 سال نداریم اما به دکتر نائینی که از جنس سرمایه هستند و سرمایه را می‌شناسند، خیلی امید بسته‌ایم. برای اینکه این قلب دوباره احیا شود و به مجموعه بازگردد.
        شایان ذکر است؛ در این مراسم سیدکمال ضیایی به عنوان مدیر مدیر روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهدمقدس معارفه شد. 

        تعداد بازدید: 43
        ارزیابی
        ارزیابی این مورد:
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر